قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها

قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها

قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها

ریزش مو مشکلی شایع است که می‌تواند افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار دهد. علل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد، از جمله ژنتیک، تغییرات هورمونی، استرس و کمبود مواد مغذی.

قرص‌های ضد ریزش مو یکی از درمان‌های رایج برای ریزش مو هستند. این داروها حاوی ترکیبات مختلفی هستند که می‌توانند به رشد مو کمک کرده و ریزش مو را متوقف کنند.

قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها
قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها

در این مقاله، به بررسی قرص ضد ریزش مو: معرفی برندهای معتبر و تاثیرات آن‌ها می‌پردازیم.

قرص‌های ضد ریزش مو می‌توانند به دو روش به شما کمک کنند: ریزش مو را متوقف یا کم کردن آن به رشد موهای جدید کمک می کند.

بررسی برخی از محصولات ضد ریزش مو:

1. سرم مولتی پپتید ضد ریزش و رویش مجدد مو اوردینری:

شما می توانید برای کمک به رشد مجدد موها و حفظ سلامت پوست سر، روزی یک‌بار آن را در اطراف خط مو و پوست حساس روی سر استفاده کنید. از این رو شاهد رشد موهای جدید، به ویژه در قسمت تاج خواهید بود. به طوری که اگر شما عکس های قبل و بعد از استفاده از سرم بگیرید، از نتایج افزایش تراکم و حجم موهایتان شگفت زده می شوید. همچنین اگر موهایتان نازک شده است، سرم مولتی پپتید پرپشت کننده مو اوردینری را امتحان کنید تا بعد از مدت کوتاهی موهایتان پرتر به نظر برسد. همچنین برخی از افرادی که بعد از کووید دچار ریزش مو شدید و زبری آن می شوند، می توانند از این سرم برای کاهش ریزش کمک بگیرند. شما شب هایی که از این محصول استفاده می کنید، روز بعد هنگام شستن و برس کشیدن، ریزش بسیار کمتری را دارید.

2. قرص فیتو فانر تقویت کننده مو و ناخن:

قرص فیتو (Phytophanere)، مکمل غذایی است که به طور خاص برای تقویت مو و ناخن طراحی شده است. این محصول حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و عصاره‌های گیاهی است که به گفته‌ی تولیدکنندگان، می‌تواند به موارد زیر کمک کند:

  • کاهش ریزش مو: فیتو با تقویت فولیکول‌های مو و افزایش گردش خون در پوست سر، می‌تواند به کاهش ریزش مو کمک کند.
  • رشد سریع‌تر مو: این مکمل با تامین مواد مغذی ضروری برای رشد مو، می‌تواند به تسریع روند رشد مو کمک کند.
  • تقویت و ضخیم شدن مو: فیتو با افزایش استحکام و ضخامت تار مو، می‌تواند موها را به طور کلی قوی‌تر و سالم‌تر کند.
  • بهبود سلامت ناخن‌ها: مواد مغذی موجود در قرص فیتو می‌توانند به تقویت و استحکام ناخن‌ها نیز کمک کنند.
2 . قرص فیتو فانر تقویت کننده مو و ناخن:
قرص فیتو فانر تقویت کننده مو و ناخن

مکانیسم اثر:

اثرات مثبت قرص فیتو بر مو و ناخن، به ترکیبات موجود در آن نسبت داده می‌شود. برخی از مهم‌ترین این ترکیبات عبارتند از:

  • ویتامین‌ها: فیتو حاوی ویتامین‌های مختلفی از جمله A، B، C و E است که نقش مهمی در سلامت پوست، مو و ناخن دارند.
  • مواد معدنی: این مکمل حاوی مواد معدنی ضروری مانند زینک، آهن و مس نیز هست که برای رشد و ترمیم مو و ناخن ضروری هستند.
  • آمینواسیدها: فیتو حاوی آمینواسیدهایی مانند سیستئین و متیونین است که اجزای اصلی کراتین، پروتئین ساختاری مو و ناخن هستند.
  • عصاره‌های گیاهی: این مکمل حاوی عصاره‌های گیاهی مختلفی مانند عصاره جوانه گندم، عصاره دم اسب و عصاره رزماری است که به دلیل خواص تقویتی و آنتی‌اکسیدانی خود شناخته شده‌اند.

3. مکمل تقویت کننده مو قرص هیر بیاند افتر ایو اورجینال:

مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو مکملی قوی برای تقویت و تغذیه مو است. این محصول حاوی ترکیباتی است که علاه بر مو، روی سلامت پوست و ناخن تاثیر داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد. این محصول از ریزش مو جلوگیری می‌کند، نازکی و ضعیف بودن مو را بهبود می‌بخشد، تارهای مو را مستحکم می‌کند و رشد مو را افزایش می‌دهد.

مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو ساخت پروتئین کلاژن را در بدن تحریک می‌کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است. از جمله ترکیبات این محصول می‌توان به عصاره گیاهی مانند دانه انگور، سیلیکا بامبو، برگ چای سبز، برگ جینکو بیلوبا، ساو پلمتو، پیجوم آفریکانوم، زینک، ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C، فولیک اسید، کلسیم، نیاسین، مس و 4000 میلی گرم بیوتین اشاره کرد.

4. سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس Phyto Novathrix Hair Loss:

سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس Phyto Novathrix Hair Loss درمان جهانی ضد ریزش مو دارای فرمولی جوان کننده است که به حمایت از موهای نازک در انواع مختلف کمک می‌کند.به افزایش ضخامت و حجم مو کمک می‌کند تا موهایی پرتر و شاداب تر داشته باشد.به تحریک سم زدایی سلول های مو و افزایش عمر سلولی کمک می‌کند.عملکرد آنتی اکسیدانی را برای محافظت از مو فراهم می‌کند و رشد موهای قوی‌تر و فیبر مویرگی بهتر را تشویق می‌کند.

معرفی سرم فیتو نواتریکس ضد ریزش مو
معرفی سرم ضد ریزش مو فیتو نواتریکس Phyto Novathrix Hair Loss

5. سرم ضد ریزش مو فیتوسیان برند فیتو Phyto cyane Women:

سرم فیتوسیان محصولی از کمپانی فرانسوی فیتو که برای جلوگیری از ریزش مو در خانم ها تولید شده است. معمولا ریزش مو در بانوان بر اثر عواملی چون بارداری، خستگی و استرس، مصرف داروهای هورمونی و رژیم های سخت غذایی اتفاق می‌افتد. که منجر به کم شدن حجم مو می‌شود. محلول فیتوسیان علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، به زیبایی و جوان ماندن مو نیز کمک می‌کند.

سرم مولتی پپتید ضد ریزش و رویش مجدد مو اوردینری
سرم مولتی پپتید ضد ریزش و رویش مجدد مو اوردینری

برای ریزش مو شدید سرم فیتوسیان را هفته ای 3بار و در هر بار 1ویال را مصرف کنید. این دوره حداقل باید 3 ماه انجام شود. برای ریزش مو خفیف هفته ای یک ویال را مصرف کنید، دقت نمایید که برای ماندگاری حتما این روند را یک سال ادامه دهید.

6. مکمل تقویت و ضد ریزش مو سائوپالمتو افترایو:

کپسول سائوپالمتو افتر ایو (Afterave Essential Saw Palmetto Supplement) یک ضد ریزش قوی برای درمان ریزش مو هورمونی و ارثی است. این مکمل به طور تخصصی روی فعالیت سلول‌ها و آنزیم‌های متصل به فولیکول مو نظارت می‌کند و از هرگونه آسیب اکسیداتیو و تخریب فولیکول مو جلوگیری می‌کند.

مکمل-تقویت-مو-سائوپالمتو-افترایو
مکمل-تقویت-مو-سائوپالمتو-افترایو

مکمل ضد ریزش افترایو به طور کامل روی فعالیت استروئید دی هیدروتستوسترون در مو متمرکز است. هر قوطی حاوی 100 عدد قرص ضد ریزش قوی برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد.

قرص‌های ضد ریزش مو می‌توانند عوارض جانبی مختلفی داشته باشند. این عوارض به نوع قرص، دوز مصرفی و سابقه پزشکی شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چه چیزی میگردید ؟!