سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری 30 میل

The Ordinary Salicylic Acid 2% Solution
/5

توضیحات محصول

خصوصیات:مبارزه با لکه های تیره، آکنه و جوش، شفاف کننده و یکدست کننده پوست، کنترل چربی و کاهش منافذ باز پوست

حجم: 30 میلی لیتر

تاریخ انقضا: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

مناسب برای:پوست چرب و مستعد آکنه

کشور مبدا برند: آمریکا

940,000
885,000

تومان

6%

توضیحات

سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری

سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری محصولی فوق العاده برای از بین بردن جوش‌های روی صورت شما است. سرم‌ها تاثیرات عمیق‌تری به نسبت کرم ها دارند. پوست خود به تنهایی می‌تواند یشتر آسیب‌های خود را ترمیم کند اما با این حال برای اینکه این نتیجه را به بهترین شکل دریافت کنیم نیاز به اقداماتی داریم تا بتوانیم به روند درمان پوست کمک کنیم. سرم مورد نظر با بهره‌گیری از 2 درصد سالیسیلک اسید روند درمان جوش‌ها و آکنه‌ها را تسریع می‌کند. در این سرم از عصاره برگ هاماملیس ویرجینیا استفاده شده تا باعث بهبود هرچه سریعتر جوش‌ها و آکنه‌های پوستی شود. با این سرم بیشتر آشنا شوید.

سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری 30 میل
سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری 30 میل

هرچه منافذ پوست بیشتری در صورت باز باشد میزان تولید چربی نیز بیشتر خواهد بود بنابراین پوست مستعد جوش و آکنه بیشتری می‌شود. سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری با کنترل منافذ باز پوست تاثیر بسیار زیادی روی کاهش و کنترل چربی آن دارد که باعث می‌شود تا هم درصد احتمال جوش کاهش پیدا کند و هم میزان آلودگی کمتری روی پوست بنشیند. اگر چربی پوست شما بیش از حد مجاز است استفاده از این سرم می‌تواند بیشترین تاثیر را روی کنترل آن داشته باشد. این سرم علاوه بر کنترل منافذ پوست منفذ‌های مسدود را نیز اکسازی و بازگشایی می‌کند تا روندی در اختلال و عملکرد آن به وجود نیاید.

پوست دارای چندین لایه است که ما از لایه‌های زیرین آن بی‌اطلاع هستیم وقتی سطحی از پوست آسیب می‌بیند و دیگر قابل ترمیم نیست ما مجبور به لایه برداری هستیم تا لایه آسیب دیده از بین برود و لایه جدید ساخته شود. سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری با خاصیت لایه برداری پوست کمک می‌کند تا قسمت آسیب دیده آن برداشته شده تا با ساخته شدن لایه جدید به صورت کامل ترمیم شود. خاصیت لایه برداری این محصول باعث شفاف سازی آن و ز بین بردن لک‌ها نیز خواهد شد. با تمام ویژگی‌هایی که از این سرم گفتیم یکی موثرترین راه‌های گرمان برای انواع جوش‌ها و آکنه‌ها به حساب می‌آید.

سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری برای چه نوع پوستی مناسب است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است هنگام خرید از خود بپرسید این است که محصول برای چه نوع پوست‌هایی مناسب است؟ در پاسخ باید بگوییم که سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری برای تمام پوست‌ها کارساز و مناسب خواهد بود اما اگر با پوستی چرب و مستعد جوش و آکنه روبرو هستید این محصول مخصوص شماست. هیچ منع مصرفی برای افراد در استفاده از این سرم وجود ندارد اما اگر پس از استفاده دچار حساسیت و یا ایجاد التهاب و هرگونه مشکلی دیگری شدید حتماً با پزشک معالج مشورت کنید. مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید باید به آن توجه کنید اورجینال بودن کالا خواهد بود البته در فروشگاه تریگو تمامی محصولات دارای گواهی اصالت هستند.

سرم سالیسیلیک اسید۲٪ انهیدروس اوردینری
سرم سالیسیلیک اسید۲٪ انهیدروس اوردینری

در سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری از هیچ گونه مواد مضری مثل الکل گلوتن و سیلیکون استفاده نشده تا آسیبی به پوست وارد نشود. این در حالیست که مواد مورد اشاره در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و درصد بالایی از آنها نیز دارای منوعیتی نمی‌باشند.

توضیحات تکمیلی

کشور مبدا برند

حجم

30 میل

تاریخ انقضا

6 ماه پس از باز شدن درب محصول

بافت

نوع پوست

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم سالیسیلیک اسید 2% اوردینری 30 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط
دنبال چه چیزی میگردید ؟!