کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10% 30ml
/5

توضیحات محصول

خصوصیات:روشن کننده و یکدست کننده پوست، بهبود لک و جای جوش و تیرگی های پوست، کاهش جوش و آکنه ها و جلوگیری از بروز مجدد آن ها

حجم: 30 میلی لیتر

تاریخ انقضا: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

مناسب برای: پوست های نرمال تا مختلط و چرب

کشور مبدا برند: کانادا

1,245,000
1,180,000

تومان

5%

توضیحات

کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری دوست پوست شماست. لوازم آرایشی و بهداشتی امروزه نقش مهمی در مراقبت از پوست دارند. اما یکی از مهمترین نکاتی که در خرید این گونه محصولات باید دقت کنید اورجینال بودن و کیفیت بالای آن است. از آنجایی که پوست یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شود مراقبت از آن امری واجب است اما متاسفانه بسیاری از مردم به آن بی‌توجه‌اند و خیلی به سلامت پوست خود توجه نمی‌کنند. پوست یکی از اعضای مقاوم بدن است و به سادگی مشکل خود را بروز نمی‌دهد وقتی غییراتی در آن حس می‌کنید یعنی مشکلی جدی برای پوست به وجود آمده است.

کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری
کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری

شفافیت و شادابی پوست باعث می‌شود تا سطح ایمنی بدن نیز افزایش پیدا کند چرا که اولین و مهم‌ترین لایه دفاعی بدن شما پوست شما است. این عضو نیز مانند بسیاری از اعضای دیگر نیاز به تغذیه و مراقبت دارد شفافیت شادابی و لطافت از نشانه‌های سلامت کامل آن است. کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری تمامی موارد ذکر شده را برای پوست به ارمغان می‌آورد و سلامت آن را بهبود می‌بخشد. جنس پوست افراد با یکدیگر متفاوت است و قطعاً مراقبت از آنها نیز متفاوت خواهد بود به طور مثال پوستی که چربی زیادی دارد باید از محصولات استفاده کند که بتواند چربی آن را کنترل کند.

چالش جوش روی پوست

بیشترین عامل آسیب زننده به پوست جوش است جوش‌ها انواع مختلفی دارند که درمان و کنترل هر کدام مختص خود می‌باشد. یکی از بزرگترین عوامل ایجاد جوش چربی است وقتی پوست بیش از حد چرب باشد خود عاملی برای ایجاد جوش خواهد شد از طرف دیگر به دلیل جذب انواع آلودگی های محیطی به وسیله چربی ممکن است موجب عفونت پوست نیز بشود پس نکته‌ای که اینجا به آن میرسیم این است که چربی باید کنترل شده باشد. کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری کنترل چربی پوست شما را به خوبی انجام می‌دهد و میزان آن را دیریت می‌کند همچنین به دلیل فرمولاسیون بسیار خاصی که دارد هرگز حس چرب بودن پس از استفاده را نخواهید داشت.

کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10% 30ml 2
کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری The Ordinary Azelaic Acid Suspension 10% 30ml 2

بیشترین عاملی که مردم از آن گله می‌کنند همان ایجاد جوش و آکنه است. ایجاد جوش به خصوص در بانوان باعث از دست رفتن روحیه آنها خواهد شد زیبایی صورت برای افراد بسیار مهم است پس اگر می‌خواهید پوست صورتی شاداب و با طراوت داشته باشید. کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری تمام نیازهای پوست را برآورده می‌کند. یکی از بزرگترین نکات مثبت این محصول عدم استفاده از پارابن سولفات گلوتن و الکل است. معمولاً در بیشتر محصولات آرایشی بهداشتی از این مواد برای اثرگذاری سریع‌تر استفاده می‌کنند اما آثار مخرب آن بیشتر از نکات مثبتش است. در ادامه با ویژگی‌های اصلی محصول همراه شما هستیم.

توضیحات تکمیلی

کشور مبدا برند

حجم

30 میل

تاریخ انقضا

6 ماه پس از باز شدن درب محصول

بافت

نوع پوست

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد جوش آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط
دنبال چه چیزی میگردید ؟!