سرم لایه بردار سالیسیلیک اسید 2% سلوشن اوردینری

Ordinary salicylic acid serum
/5

توضیحات محصول

خصوصیات: پاکسازی منافذ و جلوگیری از مسدود شدن آن، مبارزه با لکه های تیره، آکنه و جوش، شفاف کننده و یکدست کننده پوست، کنترل چربی و کاهش منافذ باز پوست

حجم: 30 میلی لیتر

تاریخ انقضا: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

مناسب برای: پوست چرب و مستعد آکنه

کشور مبدا برند: کانادا

940,000
878,000

تومان

7%

توضیحات

جوش‌های سرسیاه، سر سفید و التهابی، کابوس بسیاری از افراد هستند. این جوش‌ها می‌توانند اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار داده و زیبایی طبیعی پوستتان را پنهان کنند. اما نگران نباشید! سرم سالیسیلیک اسید اوردینری، سلاح مخفی شما برای مبارزه با انواع جوش و داشتن پوستی صاف، درخشان و بدون لک است. این سرم با بهره‌مندی از قدرت لایه‌برداری و ضد التهابی سالیسیلیک اسید، به طور مستقیم به ریشه جوش‌ها حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد.

سالیسیلیک اسید: نابودگر جوش‌های مزاحم!

قلب تپنده‌ی این سرم، سالیسیلیک اسید، یک ماده‌ی لایه‌بردار قوی و محلول در چربی است. این ماده با نفوذ به منافذ پوست، به پاکسازی سلول‌های مرده و چربی اضافی کمک کرده و از مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش جلوگیری می‌کند. همچنین، سالیسیلیک اسید با خاصیت ضد التهابی خود، التهاب و قرمزی ناشی از جوش‌ها را کاهش داده و به بهبود سریع‌تر آن‌ها کمک می‌نماید.

سرم سالیسیلیک‌اسید اوردینری Ordinary salicylic acid serum
سرم سالیسیلیک‌اسید اوردینری Ordinary salicylic acid serum

مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه!

این سرم با داشتن فرمولاسیون سبک و فاقد چربی، به طور ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است. با استفاده‌ی منظم از سرم سالیسیلیک اسید اوردینری، شاهد کاهش قابل توجه جوش‌های سرسیاه، سر سفید و التهابی خواهید بود. همچنین، این سرم به کنترل چربی پوست کمک کرده و از براق شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند.

نکات مهم برای استفاده‌ی بهینه!

به یاد داشته باشید که برای دستیابی به بهترین نتیجه، استفاده‌ی مداوم و منظم از این سرم ضروری است. همچنین، ممکن است در ابتدای مصرف، شاهد افزایش موقت تعداد جوش‌ها باشید. این امر طبیعی بوده و به دلیل خروج جوش‌های زیرپوستی به سطح پوست رخ می‌دهد. در صورت داشتن پوست بسیار حساس، بهتر است قبل از مصرف با پزشک متخصص پوست خود مشورت نمایید. به دلیل خاصیت لایه‌برداری این سرم، توصیه می‌شود در طول روز از ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.

سرم سالیسیلیک‌اسید اوردینری Ordinary salicylic acid serum
سرم سالیسیلیک‌اسید اوردینری Ordinary salicylic acid serum

توضیحات تکمیلی

کشور مبدا برند

حجم

30 میل

تاریخ انقضا

6 ماه پس از باز شدن درب محصول

بافت

نوع پوست

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم لایه بردار سالیسیلیک اسید 2% سلوشن اوردینری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط
دنبال چه چیزی میگردید ؟!