سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری

Ordinary peeling serum
/5

توضیحات محصول

خصوصیات: لایه برداری موثر و شفاف کننده پوست، بهبود لک ها و جوش ها و روشن کننده پوست، کاهش خطوط و چروک های پوست

حجم: 30 میلی لیتر

تاریخ انقضا: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

مناسب برای: پوست های نرمال تا چرب خصوصا پوست مستعد آکنه

کشور مبدا برند: کانادا

910,000

تومان

توضیحات

سرم پیلینگ اوردینری: پوستی درخشان و جوان با قدرتی طبیعی!

رویای داشتن پوستی صاف، درخشان و جوان را برای همیشه در ذهن خود نگه ندارید. سرم پیلینگ اوردینری با فرمولاسیون ویژه و قدرت لایه برداری ملایم، این رویا را به حقیقتی زیبا تبدیل می‌کند. این محصول با نفوذ به لایه‌های سطحی پوست، سلول‌های مرده را به آرامی برطرف کرده و زمینه‌ای مناسب برای بازسازی و درخشش سلول‌های جدید فراهم می‌سازد.

سرم پیلینگ اوردینری یک محصول مراقبت از پوست است که با استفاده از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی (BHA) به رفع لک و چروک پوست کمک می‌کند1. این سرم برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط مناسب است. اسیدهای آلفا هیدروکسی، مانند گلیکولیک اسید و لاکتیک اسید، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و پوست را روشن‌تر می‌کنند.

سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری
سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری

این سرم پیلینگ اوردینری در واقع یک ماسک صورت مایع قرمز رنگ و جذاب است که با قطره چکان بنام سرم عرضه شده است و میتواند پوست شما را عمیقا لایه برداری و پاکسازی کند تا هم عیوب پوستی اصلاح شود و هم پوست درخشان و جوان تر شود. حجم این سرم 30 میلی است.

مواد تشکیل دهنده این سرم شامل اسید های آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) می‌باشد. AHA: این اسید‌ها شامل اسید گلیکولیک، لاکتیک و مالیک می‌باشد. با قرار گرفتن روی پوست، این اسیدها به لایه‌های بیرونی پوست نفوذ کرده و با حذف لایه‌های مرده، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند. BHA: این اسید شامل اسید سالیسیلیک می‌باشد که به عنوان یک ضد باکتری و التیام‌بخش برای پوست عمل می‌کند.

سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری
سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری

استفاده از این محصول به عنوان یک ماسک پاک‌کننده پوست، شما می‌توانید پوست خود را نرم و لطیف کنید و به راحتی به جوانی و درخشندگی پوست صورت خود برسید.

خداحافظی با پوستی کدر و خسته!

لایه شاخی پوست به طور طبیعی هر چند وقت یکبار نیاز به تجدید شدن دارد. اما با افزایش سن، این روند کند شده و سلول‌های مرده روی سطح پوست باقی می‌مانند. نتیجه؟ پوستی کدر، خسته، ناهموار و مستعد جوش‌های سرسیاه و سرسفید. سرم پیلینگ اوردینری با قدرت پاک کنندگی ملایم خود، به لایه برداری ملایم این سلول‌های مرده پرداخته و درخشش طبیعی پوست را احیا می‌کند. پس از استفاده از این سرم، منتظر پوستی صاف، درخشان و آماده برای جذب بهتر سایر محصولات مراقبتی پوست خود باشید.

مناسب برای انواع پوست!

این سرم با فرمولاسیون ملایم و متعادل خود، برای انواع پوست‌ها مناسب است. چه پوست شما چرب، خشک، معمولی یا مختلط باشد، سرم پیلینگ اوردینری می‌تواند به داشتن پوستی درخشان و جوان‌تر به شما کمک کند. البته برای اطمینان خاطر، قبل از مصرف بر روی ناحیه کوچکی از پوست خود تست حساسیت انجام دهید.

توضیحات تکمیلی

کشور مبدا برند

حجم

30 میل

تاریخ انقضا

6 ماه پس از باز شدن درب محصول

بافت

نوع پوست

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم لایه بردار پیلینگ سلوشن AHA و BHA اوردینری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط
دنبال چه چیزی میگردید ؟!